پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4286
-
الف
+

توزیع «هیهات» در شبکه نمایش خانگی همزمان با اربعین

تهیه كننده فیلم سینمایی «هیهات» از توزیع این فیلم در شبكه نمایش خانگی خبر داد.

فیلم سینمایی «هیهات» هم‌زمان با ایام اربعین حسینی در شبكه نمایش خانگی توزیع می‌شود.

به گزارش آی‌فیلم، محمدرضا شفیعی از اکران فیلم «هیهات» در شبکه نمایش خانگی خبر داد و گفت: از ابتدای ماه محرم فیلم «هیهات» بنا بر تقارن زمانی و ویژگی های ارزشی خاص این ماه، هم‌زمان در سینماهای تهران و شهرستان ها به نمایش درآمد. به همین جهت، ترجیح ما این بود كه با اربعین اباعبدالله الحسین(ع) و پایان یافتن این ایام  هم این فیلم در شبكه نمایش خانگی توزیع شده و به عموم مخاطبان عرضه شود.
این تهیه كننده به حدفاصل اكران و توزیع این فیلم در شبكه نمایش خانگی اشاره كرد و گفت: «هیهات» هم‌زمان در تهران و شهرستان ها به نمایش درآمد. به همین دلیل، ضروری به نظر نمی رسید كه بین اكران و نمایش خانگی این فیلم فاصله بیفتد.

تهیه كننده سریال «كیمیا» در ادامه گفت: به دلیل پایین بودن تعداد سالن های نمایش و همچنین زمان نامناسب اكران كه به این فیلم تعلق گرفت، آنچنان كه باید و شاید این فیلم گیشه نداشت؛ اما پیش بینی ما این است كه قابلیت ساختاری و داستان فیلم و همچنین بازیگران حرفه ای كه فیلم برخوردار است می تواند در جذب مخاطب شبكه خانگی و همچنین پخش تلویزیونی آن موثر باشد. امیدوارم استقبال از این فیلم در شبكه نماش خانگی بالا باشد.
 

فیلم سینمایی «هیهات» به تهیه‌كنندگی محمدرضا شفیعی هم‌زمان با اربعین ابا عبدالله الحسین(ع) توسط موسسه هنرهای تصویری سوره وارد شبكه نمایش خانگی می‌شود.
 

این فیلم به كارگردانی و نویسندگی هادی نائیجی، دانش اقباشاوی، روح الله حجازی، هادی مقدم‌دوست، محرم امسال در سینماهای كشور به نمایش درآمد. در این فیلم كه محصول سازمان هنری رسانه ای اوج است، بازیگرانی چون حمید فرخ‌نژاد، حامد بهداد، مینا ساداتی، بابك حمیدیان، آلا نجم، بهاران بنی احمدی، خسرو شهراز و…  ایفای نقش كرده اند.

ه خ / س م

نظر شما
ارسال نظر